جلوگیری از کشف حجاب در راس هر منکر دیگری لازم است

حجت الاسلام و المسلمی ربیعی هاشمی، استاد حوزه علمیه گفت: جلوگیری از کشف حجاب بسیار مهمتر از پرداختن به دیگر جرائم است. زیرا اگر حجاب نباشد، بانوان و نهاد خانواده دچار آسیب می شود. لذا جلوگیری از کشف حجاب در راس هر منکر دیگری لازم است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، زاهدان/ جلسه پرسش و پاسخ در خصوص شبهات اخیر، با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربیعی هاشمی، استاد اعزامی از قم و با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) زاهدان، در محل سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین ربیعی گفت: پاسخ ریشه ای بیشتر شبهات حاضر از قبیل «مردم انقلاب را نمی خواهند»، «مردم از حجاب بدشان آمده»، و «مردم رهبری را نمی خواهند» و... این است که مردم ما یک سرشت پاکی دارند که حتی بدحجاب هم با تمام وجود از حجاب بدش نمی آید، بلکه در اثر تبلیغات فراوان دشمن، حرف های آنها را تکرار می کند.

وی ادامه داد: پرداختن و جلوگیری از کشف حجاب در کشور ما بسیار مهمتر از پرداختن به دیگر جرائم است، چون تنها کشوری که حکومت دینی دارد، کشور ماست و اگر حجاب نباشد، بانوان و در نهایت خانواده دچار آسیب می شود. در حالی که در یک کشور دینی اگر خانواده متلاشی و متزلزل شود، کل جامعه و در نهایت حاکمیت آن نابود خواهد شد. لذا جلوگیری از کشف حجاب در راس هر منکر دیگری لازم است.

2-.jpg

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha