طلبه موفق باید اهل بصیرت و تحلیل سیاسی باشد/ القاء ناامیدی، همراهی با دشمن است

مسئول امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گراش گفت: یک طلبه موفق باید خوب درس بخواند و اهل بصیرت و تحلیل سیاسی باشد. در این شرایط، هر کس ناامیدی را القاء کند دشمن انقلاب و ایران است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، آقای منصور یوسفی قطب آبادی، مسئول امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گراش از توابع استان فارس در نشست سیاسی که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(علیها السلام) گراش با حضور اساتید و طلاب برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: این فتنه‌ها، روزگار و زمانه بد با ما تا می‌کند در این زمان سربازی امام زمان(عج) اجر مضاعفی دارد قدر بدانید که در آخر الزمان زندگی می‌کنید.

آقای یوسفی قطب آبادی، در ادامه گفت: یک طلبه موفق باید خوب درس بخواند، خوب تهذیب کند و اهل بصیرت و تحلیل سیاسی باشد. در آخر الزمان، سلاح مومن دعا و تهذیب نفس است. در تحلیل سیاسی باید بتواند خوب پیش بینی کند و گروه ها، جریان ها و سابقه تاریخی و سیاسی آنها را خوب بشناسد.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گراش بیان کرد: طلبه موفق هم خودش دارای آرامش عمیق است و هم آرامش را به اطرافیان، خانواده و به جامعه القاء می‌کند. ریشه اصلی که ما را کمک می‌کند بتوانیم به این تحلیل‌ها برسیم، انس با قرآن، سیره معصومین(ع) خصوصا نهج البلاغه است.

وی گفت: وقتی با قرآن انس گرفتید، مسیر را به شما نشان می‌دهد، چون قرآن حقیقت هر چیزی را روشن می‌کند. کل تحلیل روز را با یک آیه قرآن می‌توان انجام داد. امام علی علیه السلام فرمودند قرآن را به نطق بکشید.

آقای یوسفی افزود: مومن باید وقت را غنیمت بشمارد و بصیر باشد. کسی که بصیر است، حادثه و مشکلات او را تکان نمی‌دهد. اگر اهل تحلیل سیاسی باشید، مقاوم می‌شوید. گرفتاری و بلا وجود دارد. از آن طرف آیات قرآن هم است، فتنه‌ها آمدند که منافقین را جدا کنند.

وی گفت: دشمن دنبال بهانه و هدفش این بود که جوان را باید از معنویت تهی و شبهه ایجاد کنیم، متاسفانه کسی شبهات را جواب نداد. این شبهه به مشکل، نفرت و سرانجام تبدیل به اغتشاش شد. چون دشمن فهمیده بود جمهوری اسلامی ایران پیشرفت می‌کند و قدرت دارد.

آقای یوسفی افزود: ما تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و این جنگ‌های خیابانی به نفع ماست. چون قرار بود 40 درصد مردم را به خیابان بیاورند ولی یک دهم درصد آمدند. مردم با دشمن همراهی نکردند، استدلال های دشمن قوی نبود، پس دست به ترور و آدم کشی زدند.

وی گفت: جنگ جدید عالم، جنگ مفاهیم است. باید مفهوم خوب تولید کنیم تا در مقابل جنگ رسانه‌ای بتوانیم بایستیم، محکم باشیم و سواد رسانه، بصیرت و امید داشته باشیم. ناامیدی ممنوع است، هر کس ناامیدی را القاء کند دشمن انقلاب و ایران است.

طلبه موفق باید اهل بصیرت و تحلیل سیاسی باشد/ القاء ناامیدی، همراهی با دشمن است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha