زبان هنر بهترین ابزار انتقال مفاهیم دینی به مخاطب

کارشناس سواد رسانه گفت: هنر می تواند مفاهیم را به خوبی منتقل کند و برای این کار باید جبهه مقابل را شناخت و مطالعات دقیق و گسترده در همه ابعاد آن انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه ‌های علمیه خواهران، تنکابن/ آقای رضا بحری، کارشناس سواد رسانه، در نشستی ویژه اساتید، طلاب و کارکنان مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(رحمه الله علیه) و مرکز تخصصی زینب کبری(سلام الله علیها) تنکابن، با موضوع "سواد رسانه با محوریت احیاء حیا و عفت" اظهار کرد: از روش های موثر برای افزایش تاثیر بر مخاطب، که در برخی از کلیپ ها و تولیدات فضای مجازی شاهد آن هستیم، استفاده از زبان محلی، صمیمانه صحبت کردن، گفتگوهای مورد پسند جوانان و نوجوانان است.

وی بیان کرد: هنر می تواند مفاهیم را به خوبی منتقل کند و برای این کار باید جبهه مقابل را شناخت و مطالعات دقیق و گسترده در همه ابعاد آن انجام داد.

کارشناس سواد رسانه، با اشاره به تعدادی از آیات قرآن در خصوص اصول دین اذعان کرد: همیشه در رفع شبهات دینی، از مستندات قرآنی و روایی استفاده کنید و برای القاء افکار به دیگران منابع را ارائه دهید.

آقای بحری، با توجه به تشریح آیات 1 و 2 سوره فتح تاکید کرد: خداوند، خطاب به مردم می فرمایند: در انتخاب دین آزاد هستید، ولی وقتی وارد دین شدید، مقررات آن را باید رعایت کنید، از جمله رعایت قوانین در دین مبین اسلام، رعایت حجاب است که مختص زن و مرد بوده ولیکن روش اجرای آن برای این دو گروه متفاوت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha