برگزاری نشست هم اندیشی معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری

به همت معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، نشست هم اندیشی معاونین آموزش مدارس علمیه در محل مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در نشست هم اندیشی معاونین آموزش مدارس علمیه استان، ضمن بیان اهمیت توسل و نماز استغاثه به حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: شخصیت و فضیلت ایشان آنقدر بزرگ است که هرچقدر به آن پرداخته شود، نمی توان آنطور که شایسته است، بیان کرد.

 وی در ادامه افزود: غافل نشدن از طهارت نفس و پرداختن به امور معنوی، از اولویت کاری معاونین باید باشد و امور آموزشی می بایست بدون هیچ حب و بغض شخصی پیگیری گردد.

در ادامه نشست، مشکلات و خطرات پیش رو آموزشی در مدارس علمیه از جمله خطر کمبود استاد در دروس تخصصی در نیمسال آتی، افزایش درخواست طلاب سطح سه به تغییر دوره غیرحضوری، مرخصی بدون امتحان و یا معرفی به استاد به دلیل جذب طرح امین، محدوده زیاد برخی از دروس نسبت به واحد درسی آن، غیبت های برخی طلاب برای حضور در کلاس و ... توسط معاونین آموزش مطرح شد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین هاشمی تأکید کرد: مسائل آموزشی مدرسه از طریق همفکری پیگیری می شود و پیشنهادات مدارس در زمینه تأمین اساتید همراه با راهکارهای مدیریت استان به مرکز ابلاغ و درخواست همکاری می شود.

برگزاری نمازجماعت، مرثیه خوانی و توسل به حضرت زهرا(س) و پرداخت هدیه نقدی به معاونین آموزش، از دیگر برنامه های این نشست بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha