طلاب در عرصه جهاد تبیین سطح علمی و مطالعاتی خود را تقویت کنند

به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک نشستی با عنوان «جهاد تبیین در مکتب فاطمی» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران،اراک/ حجت الاسلام محمدعلی عدالت، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی صبح امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک با اشاره به اهمیت و ضرورت جهاد تبیین بیان کرد: طلاب در عرصه جهاد تبیین باید سطح علمی و مطالعاتی خود را تقویت کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: از برکات حکومت اسلامی این است که در بسیاری از علوم و فناوری ۱۰ رتبه برتر جهان هستیم که دشمن سعی در نادیده گرفتن این امور دارد.

وی جهاد تبیین را دارای سبقه تاریخی دانست و با اشاره به فعالیت حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی بانوان جهان، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) دو نوع جنگ داشتند جنگ سخت حضرت که همان رویارویی با دشمن و حمایت از ولایت و نحوه شهادت ایشان است و جنگ نرم حضرت همان خطابه های ایشان می باشد

حجت الاسلام عدالت خاطرنشان کرد: سازه جنگ نرم بر روی شایعات و شبهات و دروغ و اتهامات استوار است که این ساختار با گذر زمان تغییری نکرده است.

وی با اشاره به وقایع صفین و احد گفت: دسیسه جنگ نرم و شایعه کشته شدن پیامبر(ص) و یا قرآن برنیزه سرنوشت جنگ سخت را تغییر داد و مخاطب را فریب داد. اتفاقی که امروزه با شایعات و شبهات مجازی و رسانه ای دشمن شاهد آن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha