اعلام برگزیدگان دوازدهمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) اصفهان

دوازدهمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، با معرفی نفرات برتر، به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم صدیقه کاویانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفتگویی، با اعلام برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره استانی علامه حلی اصفهان گفت: در جشنواره امسال 1020 اثر و در دو بخش اساتید و طلاب شرکت نمودند که از این تعداد  174 اثر از اساتید و 845 اثر از طلاب بود که برخی از طلاب و اساتید بیش از یک اثر در سامانه بارگذاری کرده بودند.

وی ادامه داد: پس از بررسی سامانه ی فراخوان های پژوهشی مشخص شد: در جشنواره ی امسال، 18 اثر در قالب کتاب، 925 اثر در قالب مقاله، 27 اثر در قالب تحقیق پایانی و 50 اثر در قالب پایان نامه بارگذاری شده است.  

رشد 12 درصدی آثار شرکت کننده در جشنواره نسبت به سال گذشته

خانم کاویانی با اشاره به رشد 12 درصدی آثار شرکت کننده در جشنواره نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: پس از ارزیابی این 1020 اثر،  55 اثر به مرحله ی داوری راه یافته و از این تعداد، 20 اثر نظر هیئت داوران را جلب و به شرح زیر، به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اظهار کرد: در بخش مقالات پایانی سطح دو، یک اثر حائز رتبه اول، یک اثر شایسته تقدیر و سه اثر قابل تحسین شدند، در بخش مقالات سطح سه فقط یک اثر موفق به کسب رتبه دوم شد، در بخش  مقالات سطح چهار نیز، رتبه های اول تا سوم هرکدام یک اثر را به خود اختصاص دادند و دو اثر شایسته تقدیر شدند.

وی ادامه داد: در بخش کتاب سطح سه، یک اثر شایسته تقدیر و در بخش کتاب سطح چهار، سه اثر حائز رتبه های اول تا سوم شدند، همچنین در بخش پایان نامه ی سطح سه نیز، دو اثر رتبه دوم و سوم و دو اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

خانم کاویانی ابراز داشت: مراسم اختتامیه این رویداد و رقابت علمی که اختصاص به طلاب زیر 35 سال و اساتید زیر 50 سال داشت، 24 آذرماه همزمان با هفته پژوهش و با اهدای تندیس، جایزه ی نقدی و لوح تقدیر، در سالن مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha