تضعیف روحیه ایمانی جوانان، یکی از کارکردهای رسانه است

به همت معاونین فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه و مدرسه علمیه الهیه، نشست بصیرتی تحلیل مسائل روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، ساوه/ نشست بصیرتی تحلیل مسائل روز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماشالله عبدی، مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه و سرگرد دلیریان مسئول سیاسی سپاه ساوه در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها ساوه برگزار شد.

در ابتدا آقای دلیریان ضمن تحلیل مسائل روز جامعه گفت: یکی از کارکردهای رسانه، تضعیف روحیه ایمانی جوانان است، بنابراین در برخورد با کارکرد رسانه ها تقویت نیروی ایمان و بازنگری در شخصیت خود بسیار حائز اهمیت است و از تاثیرات کتاب قرآن کریم و آثار جسمی و معنوی آن غافل نشویم.

وی تصریح کرد: انفجار اطلاعات در رسانه ها تاثیر مخربی بر روی جوانان دارد و از دست دادن تمرکز، عدم استقلال در انتخاب و نارضایتی و اشتغال فکری را به همراه دارد.

تضعیف روحیه ایمانی جوانان، یکی از کارکردهای رسانه است

در ادامه حجت الاسلام عبدی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با اشاره به ابعاد زندگی آن حضرت گفت: زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها دو بعد مهم عادی و سیاسی دارد که در بعد عادی میتوان به قرائت قرآن ، تربیت فرزند و شوهر داری ایشان پرداخت و در بعد سیاسی زندگی بانوی دو عالم ، مدافع ولایت بودن و الگو و راهنما بودن به چشم می خورد .

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با استناد به آیات قرآنی خاطرنشان کرد: اگر راه حق را رها کنید و راه دیگری بگیرید خسران خواهید دید و هرکس برگشت کند دچار حبط عمل شده ؛ و درصورت ورود دشمن به داخل کشور به ابتدای راه برگشت خواهید کرد و هیچ وقت رستگار نمی شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha