نگاهی به بصیرت حاج قاسم سلیمانی در معرکه ی فتنه ها

نشست مجازی با موضوع "نگاهی به بصیرت حاج قاسم سلیمانی در معرکه ی فتنه ها" با حضور خانم رضایی، استادیار جامعه بسیج زنان در مدرسه علمیه مشکوة اندیشه تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم رضایی، استادیار جامعه بسیج زنان در نشست مجازی "نگاهی به بصیرت حاج قاسم سلیمانی در معرکه ی فتنه ها" در مدرسه علمیه مشکوة اندیشه تهران، ضمن اشاره به شباهت های زیاد سیره ی زندگی حاج قاسم با امامین انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب سردار سلیمانی را یک مکتب می داند و آنچه که باعث شده یک فرد از نظر رهبر جامعه اسلامی یک مکتب به شمار آید، این بود که ایشان در انواع جنگ ها پیروز میدان بود حتی جنگ شناختی.

خانم رضایی تاکید کرد: داشتن روحیه ی انقلابی و انقلابی گری از ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود و از آنجا که انقلابی بودن به معنای صیرورت و شدن هست حاج قاسم به معنای واقعی کلمه انقلابی بودند، چرا که در شعار مرگ بر شاه سال ۵۷ نماند و در قطعنامه ی سال ۶۷ و فتنه ی سال ۸۸ متوقف نشد و همین تداوم صیرورت از ایشان یک مکتب ساخت.

وی در پایان ضمن اشاره به وقایع اخیر کشور افزود: دلیل دست و پا زدن های دشمن و اغتشاش درست کردن این است که کشور به سرعت در حال پیشرفت است و رهبری آینده را درخشان می بینند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری، نظم نوین جامعه اسلامی را می بینند، ولی ما مسائل اقتصادی را می بینیم. اگر ما در این فضا امیدبخشی کنیم، بصیرت ما مثل حاج قاسم است در غیر اینصورت ضرر کرده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha