بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از مدارس علمیه خواهران کاشان و آران و بیدگل و دیدار با امام جمعه کاشان

مدیر حوزه‌ های علمیه خواهران کشور در سفر به کاشان، ضمن بررسی وضعیت تحصیلی و نیازمندی‌های طلاب خواهر، بر تسریع ساخت و سازهای مدارس علمیه خواهر در این منطقه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به همراه مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم، در سفر یک روزه به شهرستان کاشان، ضمن بازدید از مدارس علمیه خواهران فاطمیه، الزهرا(س) و کوثر کاشان، حضرت زینب(س) و فاطمه‌الزهرا(س) آران و بیدگل، با نماینده ولی فقیه در کاشان و مدیران این مدارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر حوزه‌ های علمیه خواهران کشور در این سفر ضمن بررسی وضعیت تحصیلی و نیازمندی‌های طلاب خواهر و فراهم نمودن زمینه جذب طلاب خواهر علاقه‌مند به تحصیل، بر تسریع ساخت و سازهای مدارس علمیه خواهر در این منطقه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان نیز در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم، خواستار توجه ویژه در جهت رفع مشکلات طلاب خواهر منطقه کاشان شد.

خانم عزیزاللهی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم نیز ضمن اطلاع رسانی ابلاغ برنامه پنج ساله حوزه‌های علمیه خواهران، بر اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجراء برنامه پنج ساله تاکید کرد.

پس از اتمام این جلسه، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور و مدیر استان قم از مدارس علمیه خواهران فاطمیه، الزهرا(س) و کوثر کاشان و نیز مدرسه علمیه حضرت زینب(س) و فاطمه‌الزهرا(س) آران و بیدگل بازدید کرده و با مدیر و کادر این مدارس دیدار و گفت و گو کردند.

مدیر حوزه‌ های علمیه خواهران، ضمن حضور در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا بیدگل و برگزاری جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین روحانی، موسس این مدرسه و نشستی با مدیر و کادر مدرسه علمیه، از ساختمان در حال ساخت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا بیدگل بازدید کرد.

 در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و هیات همراه، طی دیداری با حجت الاسلام و المسلمین اعتمادی، موسس مدرسه علمیه الزهرا(س) کاشان، از ساختمان جدید این مدرسه و مسجد بنا شده کنار مدرسه نیز بازدید کرده و با حضور در سالن آزمون پایان ترم سال تحصیلی جاری با طلاب این مدرسه دیدار و گفت و گو کردند.

گزارش تصویری

بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از مدارس علمیه خواهران کاشان و آران و بیدگل و دیدار با امام جمعه کاشان

بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از مدارس علمیه خواهران کاشان و آران و بیدگل و دیدار با امام جمعه کاشان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha