فعالیت های فرهنگی طلاب خواهر مدرسه علمیه کوثر بندرلنگه در ایام فاطمیه

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوثر بندرلنگه با اشاره به اعزام مبلغان به مدارس و مساجد و حسینیه ها گفت: فعالیت مبلغان در ایام فاطمیه، متنوع و بسیار قابل توجه بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، بندر لنگه/ خانم طاهره راهبر در گفت وگویی ضمن اشاره به اینکه الگوی بانوان طلبه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) است، بیان کرد: مادرانه تبلیغ کردن یعنی دلسوزانه تبلیغ کردن، همه مخاطبان ما به عنوان جامعه هدف هستند و ما نسبت به آنها وظیفه داریم. مادرانه تبلیغ کردن با تمام وجود ایثار آن چیزی است که ما الان به آن احتیاج داریم.

وی در زمینه فعالیت های بانوان طلبه مدرسه علمیه کوثر بندر لنگه در ایام فاطمیه اول و دوم به تشریح برنامه ها پرداخته و فعالیت مبلغان دراین ایام را متنوع و قابل توجه خواند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر بندرلنگه، از اعزام مبلغین به مساجد و حسینه های خواهران بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه و بندرکنگ و همچنین مدارس ابتدایی، راهنمایی، و دبیرستان در ایام فاطمیه خبر داد.

خانم راهبر بیان کرد: از بین ۳۰ طلبه فارغ التحصیل، ۱۵ مبلغ، با اجرای برنامه های سخنرانی در باب فاطمی شناسی و جهاد تبیین و مداحی، در حسینیه های سطح شهرستان فعالیت کردند.

وی در پایان اظهار داشت: در شب شام غریبان شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در مدرسه علمیه کوثر شهرستان بندرلنگه، مراسم عزاداری این بانوی بزرگ اسلام، همراه با برنامه های مختلف فرهنگی، سخنرانی، مداحی، تواشیح، روایتگری، دوخت رایگان چادر ساده، ارائه محصولات عفاف و حجاب اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha