شهید سلیمانی به یک گفتمان تبدیل شده است

معاون تعلیم و تربیت سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: بدرقه بی‌سابقه پیکر مطهر شهید سلیمانی و همرزمانش، گویای آن است که وی فراتر از یک قهرمان بلکه به یک گفتمان تبدیل شده است.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام‌ پیمان آفاری در آیین تجمع بزرگ دختران حاج قاسم که با همکاری مدرسه علمیه ثامن‌الحجج علیه‌السلام پارس‌آباد و ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی در حسینیه اعظم آقا ابوالفضل‌العباس علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد، گفت: اقدام آمریکای جنایتکار در ترور شهید سلیمانی و ابومهدی‌المهندس نشان از شکست آنها در برابر این شخصیت‌های برجسته بود.

وی افزود: زهد و ساده‌زیستی موجب حق‌پذیری، حق‌پرستی و آخرت‌خواهی انسان می‌شود و بزرگ‌ترین عامل رشد دنیوی و اخروی است. سردار سلیمانی الگویی بارز از انسان‌های آخرت‌گرا بود و حضور مستمر او در میدان‌های جهاد و شهادت نشان‌دهنده این امر می‌باشد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه پارس‌آباد معنویت‌گرایی را از خصوصیات بارز سردار سلیمانی دانست و اظهار کرد: شهید سلیمانی مقید به تهجد و نماز شب بود. گریه­‌ها و راز و نیازهای او در دل شب، از وی عارفی بزرگ و فرماندهی شجاع و مدبر در کنار دیگر خصوصیاتش ساخته بود.

حجت‌الاسلام آفاری در ادامه تصریح کرد: بدرقه بی‌سابقه پیکر پاک شهید سلیمانی و همرزمانش، گویای آن است که وی اکنون فراتر از یک قهرمان و بلکه به یک گفتمان تبدیل شده است. گفتمان سلیمانی، آمیخته‌ای از خصایص انسانی و راهبردهای عقیدتی و سیاسی است.

این مقام مسئول، سردار بزرگ اسلام را مصداق کاملی از ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری دانست و بیان داشت: شهید سلیمانی از عمق جان، شیفته اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام بود به‌طوری که اعتقاد، ارادت و عشق به خاندان رسالت در اعماق وجودش نقش بسته بود.

شهید سلیمانی به یک گفتمان تبدیل شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha