بانوان طلبه به شبهات حوزه زنان پاسخ دهند

مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری(ره) تنکابن گفت: در دوران کنونی پاسخگویی به شبهات امری ضروری و طلاب باید با مطالعه زیاد و بالا بردن سطح دانش دینی توانایی پاسخگویی به شبهات مردم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم کبری طبری، مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری(رحمه الله علیه) تنکابن، طی گفت‌وگویی از برگزاری نشستی با عنوان "بررسی شبهات حقوقی زنان" با حضور خانم اکرم نصیری، کارشناس دینی در سالن اجتماعات این مدرسه خبر داد و اظهار کرد: در دوران کنونی، پاسخگویی به شبهات امری ضروری بوده و طلاب باید با مطالعه زیاد و بالا بردن سطح دانش دینی خود، توانایی بررسی و پاسخگویی به این شبهات را داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: با بررسی تاریخچه پیدایش فمینیسم، دو مسئولیت خطیر طلاب، از جمله شناخت مکتب فمینیسم و شناسایی راه‌های نفوذ آن در بین روشنفکران دینی به چشم می آید.

خانم طبری در ادامه بیان کرد: امروز در جامعه شبهات زیادی مانند کمتر بودن حق ارث زن نسبت به مرد مطرح می شود؛ در پاسخ به این مسایل ابتدا باید جایگاه یک زن مسلمان شیعه را شناخت و دیدگاه قرآنی و روایات را در آن مورد توجه قرار داد و با تفهیم و روشنگری این مسائل برای فرزندان، آن را به خصوص به دختران جامعه انتقال داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha