دریای نورانی مقدسات شیعی با پوزه های نجس مدعیان آزادی بیان نمی آلاید

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در بیانیه ای تصریح کرد: مدعیان آزادی بیان، هر از چند گاهی پوزه های نجس خویش را در دریای نورانی مقدسات شیعی فرو می برند تا بر ترس خویش از گسترش تفکر انسانی اسلام سرپوش بگذارند درحالیکه هنر زشت و آلوده ای که از آن ابزار مقابله ساخته اند، هر آزاده ای را منزجر می کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در بیانیه‌ای حتاکی نشریه فرانسوی شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب و علما و مراجع دینی را محکوم کرد.

متن این بیانه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻳﻴﻦ ﺍﻭ ﺟﻠﻮﻩ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺧﺪﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺟﺰ ﺍﻳﻦ ﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻛﻤﺎﻝ ﺭﺳﺎﻧﺪ ﻭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﮔﻴﺘﻲ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﮔﻴﺮﺩ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻧﺎﺧﺸﻨﻮﺩ ﺑﺎﺷﻨﺪ. (توبه32)

بر هیچ صاحب تفکری پوشیده نیست امروز مدعیان آزادی بیان، با آزاد نمودن زشتی ها و اسارت ارزش‌های انسانی و اندیشه های ضد استعماری در صدد تامین منافع مادی خود هستند و هر از چند گاهی پوزه های نجس خویش را در دریای نورانی مقدسات شیعی فرو می برند تا بر ترس خویش از گسترش تفکر انسانی اسلام سرپوش بگذارند و چه خوب که خداوند دشمنان ما را چنین احمق آفرید که هنر زشت و آلوده ای که از آن ابزار مقابله ساخته اند، هر آزاده ای را منزجر می کند.

حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه به رهبر عزیز این ملت اعلام می کند: پیمان ما با ولایت و ارزش‌های ناب اسلام با خون محکم است و این حرکات تنها برای ما انگیزه مضاعف پایداری ایجاد می‌کند.

از همه آحاد ملت و انسان‌های غیور می خواهیم هر جای این هیات مقدس به پای ارزش‌های نازنینش بر سینه می کوبند یک قدم بلکه چند قدم به جلو حرکت کنند تا شاید اقدامی موثر در مسیر تعجیل ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha