برگزاری نشست هم اندیشی مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با کارکنان مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد

نشست هم‌اندیشی کادر، با حضور مدیر و رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، شهرکرد/ حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در نشست هم‌اندیشی کارکنان مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد، ضمن عرض خداقوت به مدیر و معاونین این مدرسه و تشکر از زحمات ایشان در خصوص برگزاری منظم امتحانات؛ گفت: رعایت ضوابط و قانونمندی را اولویت کاری خود در نظم بخشی به روند آموزشی طلاب بدانید و البته در این امر نسبت به رعایت حال طلاب، حسن خلق و برخورد مناسب با ایشان دقت داشته باشید.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب طرح امین برای بکارگیری دانش آموختگان و ورود طلاب در عرصه اجتماع گفت: چالش ها و مشکلات پیشروی این طرح باید مورد بررسی قرار بگیرد و در این عرصه، مهارت آموزی و مجهزکردن دانش آموختگان جذب شده به علوم روز و مهارت های ارتباطی از ضروریات است.

در ادامه، مدیر و معاونین این مدرسه، موارد مربوط به حیطه کاری خود را مطرح کردند که از مهمترین این موارد می توان به عقد تفاهم نامه با مراکز مشاوره معتبر جهت مشاوره های تخصصی برای طلاب، احصاء منابع تخصصی در راستای غنی سازی کتابخانه، اهتمام هرچه بیشتر به مباحث اخلاقی و برگزاری درس های اخلاق ثابت، اصلاح برخی از متون درسی، ایجاد زمینه جهت برگزاری برنامه های متنوع به منظور ایجاد نشاط و پویایی طلاب و ... اشاره کرد.

برگزاری نشست هم اندیشی مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با کارکنان مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha