اختتامیه جشنواره "گفتمان خدمت" در استان مرکزی برگزار شد

دبیر جشنواره گفتمان خدمت گفت: دشمنان امروز تمام سرمایه خود را به منظور تبلیغ و تحریف علیه دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته اند که راهکار مقابله با اینگونه تهدیدات، جهاد تبیین است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اراک/ اختتامیه جشنواره خدمت با حضور حجت الاسلام والسلمین هاجری رئیس جشنواره گفتمان خدمت، حجت الاسلام والمسمین ربیعی، سرپرست حوزه علمیه برادران استان مرکزی، خانم ملیحه وکیلی سرپرست حوزه علمیه خواهران استان، آقای مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از افراد تحت حمایت در محل مصلای بزرگ کلانشهر اراک برگزار شد.

آقای مومنی دبیر جشنواره گفتمان خدمت، در این مراسم اظهار داشت: دشمنان امروز تمام سرمایه خود را به منظور تبلیغ و تحریف علیه دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته اند که راهکار مقابله با اینگونه تهدیدات تبیین است.

اختتامیه جشنواره "گفتمان خدمت" در استان مرکزی برگزار شد

وی گفت: جهاد تبیین از دیدگاه مقام معظم رهبری یک فرضیه است، همه ما باید در خصوص آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم و همه مردم به منظور تحقق این امر مهم تلاش کنیم.

آقای مومنی تصریح کرد: جشنواره گفتمان خدمت به صورت آزمایشی در هفته گذشته در شهرستان‌های استان قبل از برگزاری جشنواره اصلی به صورت نمادین برگزار شد و به مدت سه روز از بیست و یکم تا بیست و سوم در مصلای بزرگ بیت المقدس اراک با برپایی غرفه‌های ارائه خدمات و تبیین گفتمان دایر شده است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ربیعی، سرپرست حوزه علمیه برادران استان مرکزی، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه نمادی از پرچمداری روحانیت در دوران انقلاب اسلامی است و امید است انجام این حرکات مورد رضای پروردگار واقع شده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha