فراخوان جشنواره تولید آثار تجسمی و چندرسانه ای کوتاه با عنوان "سرای مهر"

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره تولید آثار تجسمی و چندرسانه ای کوتاه با عنوان "سرای مهر" با هدف ترویج ارزش های اسلامی در عرصه خانواده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم فلاحی معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفتگویی، با اعلام فراخوان جشنواره "سرای مهر" گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره از سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) آغاز و تا میلاد امیرالمومنین(علیه السلام) است و روز نیمه شعبان میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) نیز زمان اعلام نتایج است.        

وی در رابطه با محورهای این جشنواره خاطرنشان کرد: سبک زندگی خانوادگی امیرالمومنین و حضرت زهرا(علیهما السلام)، ارزش های خانواده از دیدگاه اسلام، آسیب‌های خانواده از دیدگاه اسلام، خانواده در غرب، و شاخصه‌های خانواده منتظر، از جمله محورهای این جشنواره است.

خانم فلاحی گفت: آثار ارسالی به جشنواره در بخش چندرسانه‌ای باید در قالب‌های نماهنگ و کلیپ، گرافیک متحرک(موشن گرافی)، پادپخش(پادکست) و پویا نمایی(انیمیشن) و در بخش تجسمی باید در قالب‌های عکاسی، عکس نوشته، اطلاع‌نگاشت(اینفوگرافی) و خندک(کاریکاتور) باشد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: امید است این جشنواره زمینه مشارکت علاقمندان را فراهم نماید و در انتشار آثار ارزشی در فضای مجازی موثر باشد.

وی ضمن اشاره به ضوابط، جوایز، مهلت ارسال آثار و آدرس جهت ارسال، افزود: پس از اتمام جشنواره، آثار برتر در یک مجموعه تنظیم و در اختیار فعالان عرصه خانواده قرار می گیرد.

خانم فلاحی ضوابط ارسال آثار به این جشنواره را این موارد عنوان کرد: کاملا تولیدی باشد. آثار تقلیدی مورد پذیرش نیست. اثر در فراخوان و برنامه دیگری ارائه نشده باشد. مرتبط با محورهای اعلام شده باشد. فردی باشد. آثار گروهی مورد پذیرش نیست. برای شرکت اثر در ارزیابی نهایی، باید بیش از 50 درصد امتیاز در ارزیابی اولیه کسب شود. ارسال بیش از یک اثر و شرکت در بیش از یک محور مانعی ندارد. علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نام کاربری در پیام رسان ایتا: @Sondos_p و یا رایانامه (ایمیل)  f.falaahi@gmail.com ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha