تحقیقات ما باید از ایده های بکر آغاز شود

مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری(ره) تنکابن گفت: همه تحقیقات اثرگذار و تحول آفرین، از موضوعات و ایده‎های پژوهشی کارآمد، به ثمر رسیده‌اند و بر این اساس، تحقیقات ما باید از ایده های بکر آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم کبری طبری، مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری(رحمه الله علیه) تنکابن، طی گفتگو با خبرنگار حوزه، از برگزاری کارگاه "موضوع یابی" توسط خانم ام‌البنین صیدانلو، خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسئولان پژوهشی، کمک به طلاب برای رسیدن به ایده‌ های جدید و بررسی آسیب‌ های جامعه در قالب پژوهش است.

وی ادامه داد: همه تحقیقات اثرگذار و تحول آفرین، از موضوعات و ایده‎های پژوهشی کارآمد، به ثمر رسیده‌اند و بر این اساس، تحقیقات ما باید از ایده های بکر آغاز شود.

وی بیان کرد: تشکیل کارگاه‌های پژوهشی و موضوع‌یابی، می تواند کمکی جدی به طلاب در جهت تحول مسائل پژوهشی باشد و از همین مسیر می‌توان به مشکلات جامعه پاسخ دقیق و کاربردی داد.

خانم طبری تاکید کرد: انتخاب موضوع به عنوان اولین گام در نوشتن مقاله باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان با حل معضلات جامعه گامی مؤثر در جهت رفع آسیب‌ های اجتماعی برداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha