تجلیل طلاب مرکز تخصصی ریحانه‌ النبی(س) رشت از مادران سالمند

با هدف ادای احترام و دلجویی از مادران سالمند، طلاب و جمعی از بانوان بسیجی شهر رشت، از خانه سالمندان این شهر بازدید و در حاشیه‌ این‌ دیدار از مادران سالمند تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، رشت/ خانم‌ رستمی‌ معاون‌ فرهنگی مرکز تخصصی ریحانه‌ النبی(س) رشت، از دیدار طلاب این مدرسه علمیه با مادران سالمند در خانه سالمندان رشت خبر داد و گفت: سالمند در خانواده، موهبتی الهی و گوهری گرانبهاست که زمینه فیض الهی را فراهم  می‌کنند.

وی افزود: آنها اگر چه از جهت جسمانی ناتوان شده و قدرت فعالیت و تحرک را از دست داده‌اند ولی از نظر معنوی تجارب ارزنده‌ای دارند که می‌تواند راهگشای مسائل جوانان باشد.

خانم رستمی‌ گفت‌: یکی از آسیب‌های جدی‌ در جامعه، عدم شناخت جایگاه و حقوق سالمندان است‌، متاسفانه امروزه در جامعه ما نیز جایگاه سالمندان در مقایسه با گذشته تضعیف شده و این در حالی‌ است‌ که در گزاره‌های دینی، سالمندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی افزود: همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زهر(س) و روز مادر، در راستای ضرورت عیادت از سالمندان و ادای احترام و دلجویی از مادران سالمند، طلاب و جمعی از بانوان بسیجی از خانه سالمندان رشت بازدید و در حاشیه‌ این‌ دیدار از مادران سالمند تجلیل شد. 

تجلیل طلاب مرکز تخصصی ریحانه‌ النبی(س) رشت از مادران سالمند


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha