در ایام الله دهه مبارکه فجر کلنگ احداث مدرسه علمیه فاطمیه در اشکذر به زمین زده می شود

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد در دیدار با امام جمعه شهرستان اشکذر، خبر از احداث ساختمان جدید برای مدرسه علمیه خواهران در این شهرستان داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران،  حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد به همراه معاونان خود در جلسه هیئت امناء مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان اشکذر، در محل دفتر امام جمعه شهرستان، شرکت و با حجت الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه و حجت الاسلام والمسلمین فهیم نیا، مؤسس مدرسه و سایر اعضای هیئت امناء آن  مدرسه  دیدار و گفتگو و از حمایت های آنها تقدیر و تشکر کرد.

برپایه این گزارش؛ در این جلسه در مورد چگونگی احداث ساختمان جدید بحث و تبادل نظر و مصوب شد که انشاءالله در ایام الله دهه مبارکه فجر کلنگ احداث مدرسه علمیه فاطمیه(سلام الله علیها) شهرستان اشکذر به زمین زده شود و با اعتبار مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و ماده 23 و حمایت های خیرین، ظرف مدت سه سال به بهره برداری برسد.  

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، در ادامه از مدرسه علمیه فاطمیه(سلام الله علیها) اشکذر بازدید و با مدیر و اساتید و کادر آن مدرسه علمیه دیدار و گفتگو کرد.

وی از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های مدرسه در معاونت های آموزش، فرهنگی، پژوهش و مالی و مشکلات آنها قرار گرفت و برای حل آن  راهکارها و توصیه های لازم ارائه کرد.

لازم به ذکر است این مدرسه علمیه، از بدو تاسیس تاکنون در محل استیجاری به فعالیت می پردازد و با کمبود فضای مناسب مواجه و امید است با احداث ساختمان جدید این مشکل مرتفع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha