رضایت به وضع موجود، باعث توقف رشد و ارتقاء حوزه های علمیه است

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان وجود حوزه های علمیه خواهران را مرهون انقلاب اسلامی دانست و گفت: رضایت به وضع موجود، باعث توقف رشد و ارتقاء حوزه های علمیه است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین طاهر، در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اروندکنار، اظهار داشت: وجود حوزه های علمیه خواهران، مرهون انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مجدّانه و خالصانه خانم مقدّم در سال های مدیریت مدرسه علمیه فاطمیه اروندکنار عنوان کرد: در حکومت شاهنشاهی اساساً چیزی به نامه تحصیل علوم دینی برای بانوان معنا نداشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به دستور حضرت امام خمینی(ره)، در ابتدا مرکز جامعه الزهرا(سلام الله علیها) تأسیس شد و در حال حاضر قریب به 500 مدرسه علمیه در سطح کشور در حال فعالیت برای آشنایی بانوان با معارف و تعالیم اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهر بیان کرد: به لطف الهی هم اکنون شاهد رشد فعالیت های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مدارس علمیه خواهران هستیم که همین امر باعث شده است مدارس علمیه خواهران مورد هجمه ضد انقلاب قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان افزود: در حال حاضر جامعه و ارگان ها ضرورت بهره مندی از توان طلاب خواهر را به خوبی احساس می کنند که نشان دهنده فعالیت مؤثر حوزه علمیه خواهران است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت مدارس علمیه خواهران گفت: رضایت به وضع موجود، باعث توقف رشد و ارتقاء حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهر در پایان این مراسم از خانم مقدم، مدیر سابق مدرسه علمیه فاطمیه اروندکنار تقدیر و برای ایشان موفقیت روز افزون الهی خواستار شد.

رضایت به وضع موجود، باعث توقف رشد و ارتقاء حوزه های علمیه است

رضایت به وضع موجود، باعث توقف رشد و ارتقاء حوزه های علمیه است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha