هم اندیشی اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک برگزار شد

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک در جلسه هم اندیشی اساتید گفت: در کنار برنامه های آموزشی، مباحث فرهنگی و پژوهشی نباید فراموش شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران ،اراک/ نشست هم اندیشی اساتید برای شروع ترم جدید و برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بویژه ایام الله دهه فجر و اعیاد ماه رجب در مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک برگزار شد.

خانم منصوره حاج محمدحسینی، مدیر مدرسه در ابتدا به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند: «دهه فجر در حقیقت ولادت امامت در این کشور است؛ به همان معنایی که خود امام و اسلام برای ما ترسیم کرده‌اند.»( ۱۳۶۹/۱۰/۱۱) و گفت: دشمنان سعی می کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند، اما دهه فجر، انقلاب را به مردم یادآوری می کند و تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) بیان کرد: در کنار برنامه های آموزشی، مباحث فرهنگی و پژوهشی نباید فراموش شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اساتید علاوه بر ارتباط و تعامل مناسب با طلاب به آیین نامه آموزشی در برگزاری کلاس ها دقت لازم را داشته باشند.

زنگ انقلاب در مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک‌ نواخته شد.

خانم گیتی فیروزی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک گفت: طلیعه‌ی‌ روزهای‌ درخشان‌ فجر همراه با تکریم‌ شهیدان‌ و خانواده شهدا بود که از جمله اقدامات شایسته این دوران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha