سومین رویداد رضوان با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های طلاب برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری سومین رویداد رضوان با هدف کمک به برنامه پذیرش و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های طلاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد بهشتی‌پور، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران امروز در نشست خبری آغاز پذیرش سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه خواهران که در سالن جلسات شهید سلیمانی این مرکز در قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران که از ۲۹ بهمن ماه آغاز می شود، سومین رویداد رضوان با هدف کمک به برنامه پذیرش و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های طلاب نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته رویداد رضوان در ۲ بخش اجرا شد که یک بخش مربوط به ساماندهی مبلغان در عرصه پذیرش بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی‌پور تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از طلاب در قالب سفیران رضوان ساماندهی و در امر پذیرش به‌صورت چهره به چهره و در فضای مجازی مشغول به تبلیغ شدند.

وی افزود: بخش دیگر مربوط به اصحاب رسانه می شود که هر سال جمعی از اصحاب رسانه به‌عنوان فعالان برتر در عرصه پذیرش تجلیل می شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: اما امسال بخش دیگری نیز با عنوان اردوهای رضوان اضافه شده است که بر اساس آن، در سراسر کشور مدارس منتخب پذیرای دانش آموزان و داوطلبان هستند که در مدرسه حضور پیدا خواهند کرد و با راه و رسم طلبگی آشنا می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha