برگزاری اولین کنگره بانوان تأثیرگذار استان سمنان/ تجلیل از بانوان طلبه

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان از برگزاری اولین کنگره بانوان تأثیرگذار در استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان از برگزاری اولین کنگره بانوان تأثیرگذار در استان سمنان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره به همت دفتر امور بانوان استانداری و با همکاری، مجموعه های مختلف از جمله حوزه علمیه خواهران استان در تاریخ سه شنبه ٩ اسفندماه ١۴٠١، در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان یادآور شد: حوزه علمیه خواهران علاوه بر معرفی طلاب و اساتید خواهر تأثیرگذار در استان به دبیرخانه کنگره، در کمیته داوری و کمیته اجرایی کنگره نیز عضو بوده و نقش اثرگذاری داشت.

وی گفت: طبق آمار دریافتی از دبیرخانه کنگره، ۴۰۰ نفر از بانوان افتخارآفرین استان در این کنگره دور هم جمع شدند، که از این تعداد، از ۲۷ نفر از بانوان تأثیرگذار استان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی، هنری و فرهنگی تجلیل شد؛ که از میان بانوان تجلیل شده، ۴ بانوی طلبه از سطح استان به نام های مریم بداقی از شاهرود، زهره دولتی از سرخه، لیلا محسنیان از گرمسار و فاطمه کریمی از میامی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نجم افزود: سه نفر از بانوان حائز رتبه برتر شدند که از این میان طلبه سطح چهار سرکار خانم لیلا محسنیان افتخار دیگری را برای استان سمنان رقم زد.

وی در پایان افزود: پیش نشست های این کنگره، در همه شهرستان ها و در سالن جلسات فرمانداری ها و با حضور بانوان تأثیرگذار هر شهرستان و با سخنرانی و مدیریت اساتید خواهر حوزه علمیه خواهران در روزهای قبل از کنگره برگزار شد.

برگزاری اولین کنگره بانوان تأثیرگذار استان سمنان/ تجلیل از بانوان طلبه

برگزاری اولین کنگره بانوان تأثیرگذار استان سمنان/ تجلیل از بانوان طلبه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha