هجمه‌های دشمنان نشان از قدرت آنان نیست

جمهوری اسلامی در هیچ دوره ای به این حد از اقتدار نرسیده است و هجمه های آنان نشان از قوت و قدرت آنان نیست بلکه به خاطر موفقیت های انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه النبی(س)، صبح امروز نشست سیاسی با حضور آقای محمدتقی رمضانیان از مرکز مطالعات پژوهش بسیج طلاب استان مرکزی در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی این مدرسه برگزار شد.

آقای رمضانیان با شروع این سؤل که با توجه به فشار و هجمه ای که از ناحیه دشمن شاهد هستیم آیا نشان از موفقیت دشمن است؟ بیان کرد: جمهوری اسلامی در هیچ دوره ای به این حد از اقتدار نرسیده است و این فشارها از ناحیه دشمن نشان از قوت آنها نیست. بلکه نشانگر ترس و نگرانی آنها از موفقیت های انقلاب و عبور جمهوری اسلامی ایران از گردنه های سخت است و به همین علت هر چه در توان دارد به کار گرفته تا مانع این موفقیت شود.

وی تصریح کرد: سندهای ملی آمریکا و اظهار نظرهای سران آنها این ترس و نگرانی را در آنها تایید می‌کند. آنها معتقدند که ایران علاوه بر رشد و اقبالی که در سطح بین الملل یافته، توانسته با چین و روسیه دو نظام سرمایه گذاری بزرگ دنیا همراه شود که البته چین و روسیه فقط چالش سرمایه گذاری هستند و ایران است که به عنوان مدل پذیرفته شده در امر حکمرانی دینی اخلاقی و سبک زندگی موفق در همه دنیا مطرح است.

خانم رمضانیان در پاسخ طلاب در مورد افزایش روز افزون ارز گفت: این افزایش به دلیل افزایش تقاضا و دلایل روانی است که دولت با تدابیری که در دست اقدام دارد می‌خواهد به طور کلی دلار را از آقایی برانداخته و ارزش پول ایران بالا رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha