جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در ساوه برگزار شد

جشن بزرگ اعیاد شعبانیه با عنوان جشنواره «لبخند خدا» با همکاری قرارگاه فرهنگی موکب عشاق الحسین و کانون خادمیاری مدرسه علمیه الهیه ساوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و. رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با ایام خجسته و مبارک ماه شعبان مراسم جشنی با همکاری موکب عشاق الحسین و کانون خادمیاری مدرسه علمیه الهیه ساوه و با حضور پر شور مردم شهرستان ساوه در سالن سلمان ساوجی اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم برنامه های شاد و متنوعی از جمله اجرای هنرمندان ساوجی، اجرای سرود توسط گروه سرود امامزاده سیداسحاق، تئاتر، مولودی خوانی، دکلمه خوانی و... برگزار و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نیکویی ماهانی امام جمعه شهرستان آوه و مدیر اجرایی موکب عشاق الحسین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به بیان گزارشی از فعالیت‌های موکب عشاق الحسین در اربعین ۱۴۴۴ پرداخت.

حجت الاسلام نیکویی ماهانی از خدمت خالصانه و شبانه روزی خادمین موکب قدردانی کرد و یادآور شد: همانطور که امام حسین علیه السلام هرچه داشت در راه خداوند بذل نمود و این حرکت در پیشگاه خداوند دارای منزلت والا شد، هر حرکت و جوششی هم که در این حرکت حسینی شکل می‌گیرد، قطعا دارای بهره و پاداش فراوان دنیوی و اخروی است.

در پایان این مراسم از گروه سرود امامزاده سید اسحاق با اهدای جوایزی تقدیر و از میهمانان با اطعام تبرکی پذیرایی به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha