حوزه های علمیه در دفاع از نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در چهارمین اجلاسیه استانی مؤسسین و هیئت امنای ۲۲ مدرسه علمیه خواهران استان یزد که با حضور دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد، گفت: حوزه های علمیه در دفاع از نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش  پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، چهارمین اجلاسیه استانی اعضای هیئت امنا و مدیران مدارس ۲۲ مدرسه علمیه خواهران شهرستان های ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، خاتم، مهریز، میبد و یزد در همه سطوح دو، سه و چهار به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

در این اجلاس، حجت الاسلام والمسلمین رسول حسین هاشمی دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کشور و خانم برقعی عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کشور، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، مؤسسان مدارس خواهران یزد، اعضای هیئت امنا و مدیران مدارس علمیه خواهران استان حضور یافتند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد با خیر مقدم به اعضا و مدیران شرکت کننده در این اجلاس، بانوان حوزوی را به مطالعه دقیق کتب درسی برای فهم عمیق دین برای پاسخگویی به شبهات نسل امروز توصیه کرد و افزود: حوزه های علمیه در دفاع از نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین رسول حسین هاشمی در این اجلاس با تشریح وظایف شورای سیاستگذاری مدارس خواهران اظهار داشت: بانوان هم در شورای سیاستگذاری کشوری عضویت دارند و باید از حضور بانوان در مجامعی که مربوط به بانوان است در سطح کشور و استان ها استفاده کنیم.

وی، استان یزد را یکی از استان های ثروتمند از ذخایر الهی دانست و افزود: صاحبان معادن را برای حمایت از ترویج دین دعوت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، در این اجلاس با خیر مقدم به حضار به بیان تاریخچه تأسیس حوزه علمیه خواهران استان یزد از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش و توسعه آن تا امروز پرداخت و عملکرد و وظایف اعضای شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران استان یزد را تشریح کرد.

در این اجلاسیه، حجت الاسلام و المسلمین فهیم نیا، مؤسس و رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر، حجت الاسلام و المسلمین مدبّری، از اعضای هیئت امنا مؤ سسه آموزش عالی امام حسین (ع)یزد، خانم شاکری مدیر مؤسسه آموزش عالی خواهران حوزوی امام حسین(ع) یزد، حجت الاسلام و المسلمین آقایی از اعضای هیئت امنای مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزد، حجت الاسلام و المسلمین امامی از اعضای هیئت امنای مدرسه علمیه معصومیه یزد پیشنهادات، مشکلات، مسائل و راهکارهای مرتبط با مدارس را بیان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha