در عصر غیبت، به دنبال کسی باشید که عَلَم به دست اوست

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: در عصر غیبت که حجت خدا مخفی شده است، به دنبال کسی باشید که عَلَم به دست اوست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، طی بازدید از مجتمع علمی تربیتی حضرت نرجس( سلام الله علیها) ساری، در جمع طلاب، هیئت امنا و کادر، ضمن عرض تبریک ایام شعبان و آرزوی توفقیات بیان کرد: در جنگ ترکیبی و فرهنگی، خواهران طلبه، مایه افتخار هستند که در این میدان ضد ارزش و مظاهر فرهنگی غرب به عنوان سربازان و افسران این مبارزه گام برداشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، با اشاره به روایتی از امام صادق(علیه السلام)، افزود: ما در زمان غیبت به سه معرفت مهم، معرفت به خدا، به رسول و به حجت نیاز داریم، تا حق را از باطل تشخیص دهیم و مانند دوران جاهلیت عمل نکنیم.

وی با اشاره به آیه ۳ سوره قریش، گفت: معرفت به خدا اساس کار است و باید صاحب جهان و انسان را بشناسیم تا به اسم آزادی به تمام مقدسات توهین نشود و اگر خدا را بشناسیم راهنمای زندگی را هم خواهیم شناخت.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ادامه داد: امروز حجت شناسی خیلی مهم تر از رسول و خداشناسی است، زیرا برهان شناخت حجت است، لذا جامعه نیاز مبرم به شناخت حجت دارد.

وی گفت: لطف خفی دو معنا دارد، اول اینکه خداوند نعمت خود را پنهان کند و دیگری این است که لطف خود را در سیمای قهر نشان دهد، یعنی به ظاهر بلا است اما در واقع لطف خدا می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در پایان بیان کرد: در عصر غیبت که حجت خدا مخفی شده است، به دنبال کسی باشید که عَلَم به دست اوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha