فعالیت بیش از ۳۵۰ مبلغه یزدی  در اماکن گردشگری همزمان با تعطیلات نوروزی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد از فعالیت بیش از ۳۵۰ مبلغه یزدی در تعطیلات نوروزی در اماکن گردشگری استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه، خانم مریم حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: با آغاز ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۳۵۰ مبلغ خواهر در نقاط مختلف گردشگری استان یزد  به اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی متنوع خواهند پرداخت که از این تعداد ۱۵۱ مبلغ در شهر یزد و ۲۰۸ مبلغ در سایر شهرستان ها مشغول به فعالیت خواهند شد.

 وی با اشاره به اینکه این اعزام ها تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد اشت، افزود: خواهران مبلغ  در این ایام به صورت تمام‌وقت و پاره‌وقت در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز و اماکن فرهنگی گردشگری به‌ منظور پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی و اجرای برنامه های فرهنگی حضور دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد، استقرار تیم تبلیغی خواهران حوزوی  در مسجد جامع یزد را از اهم برنامه ها عنوان و بیان کرد: پاسخ به احکام شرعی، پاسخ به شبهات، اجرای چالش های مهدوی با عنوان «دختر رهبر»، اجرای زیارت مجازی، چالش عکس با حجاب  و غیره از جمله برنامه های تبلیغی ثابت در این پایگاه گردشگری می باشد .

وی از برپایی دوره های ویژه  با محوریت ضرورت کار فرهنگی در راستای حفظ حریم حجاب برای مبلغان تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: یک کارگاه آموزشی نیز در این راستا برگزار شد که در بخش اول به موضوع اجرای آموزشی تذکر لسانی با ۴ مخاطب مختلف در بخش دوم به اجرای آموزشی کارهای فرهنگی گروه های سه شنبه های مهدی؛ دختران آفتاب ؛ چهارشنبه های طلایی؛ سنگر جنگ نرم؛ ترنم وصال پرداخته شد.

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری  دوره  تکمیلی با عنوان «جذب و تأثیرگذاری در ۳ دقیقه»، ویژه خواهران طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر خبر داد و گفت: این دوره با حضور حجت الاسلام والمسلمین سامان هادی پور روز یکشنبه ۲۸ اسفندماه در مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha