پیام تبریک مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت سال نو و حلول ماه مبارک رمضان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پیامی آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم قال رسول الله صلی الله علیه و آله قداقبل الیکم شهرالله بالبرکة والرحمة والمغفرة.
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال"

آغاز سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. این پدیده، امسال با حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا قرین شده که فرصت بی‌نظیر پالایش روحی و معنوی را نیز فراهم آورده است.

ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه بندگی خداوند است. ماهی که  با  تلاوت قرآن، دعا و مناجات و روزه داری خود را به خداوند نزدیک تر کند و ماهی که براساس فرمایش پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله، «افضل الشهور» و روزهایش «افضل الایام» معرفی شده است.

امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری شده که امیدواریم با کمک همه مسئولان، دست‌اندرکاران، نهادهای دولتی و فرهنگی و ... این مهم هر چه سریع‌تر تحقق یابد تا در کنار رفع مشکلات اقتصادی کشور روز به روز شاهد رشد و بالندگی و شکوفایی ایران عزیز و سرافرازی نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

اینجانب ضمن تبریک آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان از زحمات و تلاش‌های همه بزرگواران در حوزه‌های علمیه خواهران قدردانی کرده و امیدوارم امسال با اتکال به خداوند منان، توسل به اهل بیت علیهم السلام و با حرکت در مسیر انقلاب جهانی مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و پیروی از رهنمودهای داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سالی سرشار از تقوا و نشاط علمی و پویایی و بالندگی برای همه ملت ایران بخصوص حوزه‌های علمیه خواهران باشد.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه های علمیه خواهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha