۵۰۰ بانوی طلبه هرمزگان در میدان دفاع فرهنگی از عفاف و حجاب

معاون فرهنگی _ تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان اعلام کرد: بیش از ۵۰۰ مبلغه به صورت شبکه ای در سراسر استان هرمزگان همزمان با بهار طبعیت و بهار قرآن به فعالیت‌های تبلیغی می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن، معاون فرهنگی_ تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت‌وگویی با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران، بیان کرد: بیش از ۵۰۰ مبلغه به صورت شبکه ای در سراسر استان هرمزگان همزمان با بهار طبعیت و بهار قرآن به فعالیت‌های تبلیغی می پردازند.

استاد حوزه خواهران با اشاره به آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: خواهران طلبه با راه‌اندازی غرفه‌های عفاف و حجاب در سواحل، پارک‌ها و محافل عمومی به اقامه امر به معروف و نهی از منکر در قالب تذکر لسانی، اهدای هدایا، بسته‌های معرفت‌افزایی و... پرداختند.

وی ادامه داد: حجاب یکی از مهم ترین ارزش های اجتماعی است که دشمن در پی خدشه دار کردن آن است؛ طلاب و مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان ضمن معرفت افزایی در مقابل این توطئه دشمن ایستاده اند.

استاد حوزه خواهران خاطرنشان کرد: امید است در بهار قرآن، بهار معرفت افزایی نیز شکل گرفته و با حضور جهادی و مسئولانه طلاب جهادی و همیشه در صحنه و پرداختن به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر این مهم در جامعه و خانواده نهادینه شود.

معاون فرهنگی_تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان در پایان با تشکر و قدردانی از مبلغین سراسر استان بیان کرد: حضور همه‌جانبه مبلغان در این مدت بیانگر مراقبت آنان از اصول انقلابی و ارزش‌های بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha