استقبال مردم از نمایشگاه قرآن کم سابقه است

کارشناس مشاوره قرآنی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به استقبال پرشور مردم از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: اشتیاق مردم برای حفظ قرآن و نهج البلاغه ستودنی است و یکی از سوالات پرتکرار خانواده ها نحوه تشویق فرزندان به حفظ و یادگیری قرآن است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم منصوری، کارشناس مشاوره قرآنی حوزه های علمیه خواهران در گفت و گویی با ستاد خبری غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در مصلی تهران در حال برگزاری است، به بخش مشاوره قرآنی در غرفه حوزه علمیه خواهران در نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این بخش در حوزه مسائل قرآن و نهج البلاغه به مراجعه کنندگان مشاوره ارائه می‌دهد.

وی اشتیاق مردم را برای حفظ قرآن و نهج البلاغه ستودنی دانست و افزود: یکی از سوالات پرتکرار خانواده ها نحوه تشویق فرزندان به حفظ و یادگیری قرآن بوده که این میزان اهمیت خانواده‌ها به تربیت قرآنی فرزندان قابل توجه است.

کارشناس مشاوره قرآنی حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: تبلیغ و آشنایی خانواده‌ها در حوزه تربیت قرآنی فرزندان در تغییر فرهنگ جامعه بسیار موثر بوده و امسال نیز استقبال مردم از نمایشگاه قرآن کم سابقه و قابل توجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha