معلم مرکز و محور حرکت جامعه به سمت معنویت و رشد است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) گفت: تربیت به معنای ایجاد تغییرات مطلوب در انسان، پروراندن قوای جسمی و روحی در انسان برای وصول رسیدن به کمال مطلوب است که معلم در این امر نقش بسزایی دارد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، فاطمه شهدادی با اشاره به ایام تکریم و بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: از آن جا که در هر جامعه ای بسته به بینش ها و نگرش های آن جامعه، نوع خاصی از تربیت مورد نظر است، در جامعه ی دینی تربیت دینی مورد اهتمام متولیان امر تربیت است. 

وی با بیان اینکه دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ی معلم است اظهار کرد: پاسداشت معلم زمینه ساز ارتقا و پیشرفت جامعه است و همچنین نقش افرینی معلم موجب ارتقا خانواده و نسل آینده می شود. 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) خطاب به شاگردان و  با تاکید براینکه شهید مرتضی مطهری یکی از شخصیت‌های مهم انقلاب اسلامی است افزود: شهید مطهری پشتوانه ای ارزشمند برای حوزه‌های دینی و علمی کشور می باشد 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب جامعه ای که بر محور آموزش می چرخد، معلم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha