ارائه ۴۲ عنوان اثر تازه منتشر شده مرکز نشر هاجر در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر از ارائه ۴۲ عنوان اثر تازه منتشر شده این مرکز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آقای مرتضی کرامتی، مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر در گفت و گویی از حضور مرکز نشر هاجر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و اظهار داشت: با همت مجموعه همکاران و اقبال مؤلفین به چاپ آثارشان در نشر هاجر امسال قریب ۴۲ اثر جدید در نمایشگاه خواهیم داشت.

وی افزود: از مولفین نام آشنا همچون مرحوم حجت الاسلام دکتر ضمیری، استاد بهجت پور، استاد محمدی نژاد، برادران شیردل تا نویسندگان جوان و خوش آتیه قلم به دست، کتاب هایشان پس از عبور از مراحل محتوایی و فنی در این انتشارات چاپ گردیده است.

مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر ادامه داد: به عبارتی ناشری هستیم که تقریبا هر ۱۰ روز یک کتاب چاپ اول منتشر کردیم، به علاوه کتب تجدید چاپ شده نیز داشته ایم و در این دوره از نمایشگاه شاهد حضور تعدادی از نویسندگان و دست اندرکاران کتاب‌ها در غرفه نشر هاجر خواهیم بود.

وی با اشاره به عناوین کتاب های ارائه شده در نمایشگاه، بیان داشت: علاوه بر کتب آموزشی در موضوعاتی مانند ادبیات عرب، علوم قرآنی، فقه و تاریخ، آثار زن و خانواده، سیره، ادبیات و دفاع مقدس کتاب در نمایشگاه عرضه خواهد شد که می توان به مواردی همچون «کتاب شعر آیینی شمس الشرف»، «شیر سوار با داستان خواندنی حاج بهروز شیرسوار»، «زن در قرآن با مباحث عالمانه علامه طباطبایی»، «کتاب کارگاهی همسران هم ساز ویژه زوجین»، «زن در اسلام  سرکار خانم علاسوند»، «اخلاق فردی، خانوادگی و اجتماعی استاد تحریری»، «درسنامه فقه با تصاویر رنگی آموزشی احکام» و «ویرایش جدید کلام جدید استاد ربانی گلپایگانی» اشاره کرد.

آقای کرامتی همچنین به شعار امسال نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: پس از شعار "با کتاب سلامتیم" به عنوان شعار نمایشگاه کتاب سال گذشته اینک شعار "آینده خواندنی است" تابلوی این دوره نمایشگاه شده تا راهبردی باشد برای تمامی ناشران و فعالان حوزه نشر و کتاب.

وی خاطرنشان کرد: نگاه مدبرانه ایجاب می کند با توجه به تغییرات آینده که با سرعت خواهد بود، برنامه ریزی صورت بگیرد و مرکز نشر هاجر نیز در همین راستا حرکت به سمت تولید محتواهای ناظر به نیازهای به‌روز علمی، فرهنگی جامعه به ویژه در حوزه زن و خانواده را آغاز کرده و با توجه به فناوری های جدید، زیرساخت های خود را توسعه داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha