ضرورت ایجاد، توسعه و تعمیق ارتباط بین نهادهای حوزوی و فرهنگی

رئیس اداره ارتباطات و همکاری‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نظر به کمبود منابع و کثرت نیازهای فرهنگی؛ ایجاد، توسعه و تعمیق ارتباط بین نهادهای فرهنگی بویژه متولیان فرهنگ دینی، خاصه حوزه های علمیه یک ضرورت غیرقابل اجتناب است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام علی غفاری در اجلاس مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی ستاد مرکز در قم برگزار شد، به تشریح فعالیت های اداره ارتباطات و همکاری‌های حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت.

وی افزود: نظر به کمبود منابع و کثرت نیازهای فرهنگی؛ ایجاد، توسعه و تعمیق ارتباط بین نهادهای فرهنگی بویژه متولیان فرهنگ دینی، خاصه حوزه های علمیه یک ضرورت غیرقابل اجتناب است.

رئیس اداره ارتباطات و همکاری‌های حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: برای همین منظور اداره ارتباطات در مرکز مدیریت حوز های علمیه خواهران شکل گرفته تا هم افزایی لازم جهت بهینه سازی و افزایش بهره‌وری رفتارهای فرهنگی، محقق شود و تلاش می کنیم برای تمام سطوح سازمان، دستیابی به اهداف را با راهبری ارتباطی، تسهیل کنیم.

حجت الاسلام غفاری خاطرنشان کرد: در این مسیر، تسهیل گری با تصدی گری و مباشرت در ارتباطات سازگاری ندارد؛ بلکه تسهیل گری به معنایی راهگشایی برای انجام بهتر مأموریتها و برنامه های تمام سطوح حوزوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha