کارگاه سه روزه آموزش امر به معروف و نهی از منکر در موسسه آموزش‌ عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس برگزار شد

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: کارگاه ۳ روزه امر به معروف جهت تذکر لسانی با همکاری بسیج جامعه زنان استان هرمزگان در موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، راضیه سلطان عباسی ندوشن، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان بیان کرد: کارگاه ۳ روزه امر به معروف جهت تذکر لسانی با همکاری بسیج جامعه زنان استان هرمزگان با حضور خانم جعفری استاد حوزه و با شرکت ۴۰۰ نفر از فرماندهان حوزه و پایگاه بسیج، طلاب و بسیجی‌های محلات در موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تأکیدات روایی و قرآنی، حاکمان اسلامی باید بر اجرای این موضوع مهم در جامعه توجه جدی داشته باشند و فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

خانم عباسی ندوشن در ادامه اذعان داشت: در این کارگاه، خانم جعفری استاد دوره، روش‌های جذاب‌سازی تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر را بیان کرد و بیش از صد روش برای جذاب کردن امر به معروف و نهی از منکر، از جمله: ارتباط دوستانه، لبخند زدن، بیان آثار گناه، بیان وعده های خداوند در قرآن، شیوه های مجازی، بیان ضرب المثل و شعر و غیره را یادآور شد.

وی در پایان با اشاره به هدف از این کارگاه، آموزش افراد جهت امر به معروف و نهی منکر در معابر، بوستان ها، مراکز تجاری و مناطق آسیب پذیر شهرستان بندرعباس تاکید کرد: این افراد بعد از آموزش، جهت تذکر لسانی و امر به معروف در معابر و بوستان‌ها و مجتمع‌های تجاری حضور پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha