دیدار مدیر حوزه ه ی علمیه خواهران استان همدان از مادر جوان چهار فرزندی

پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران استان همدان، از دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان از مادر جوان دارای چهار فرزند گزارش داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیرحوزه های علمیه خواهران استان به مناسبت هفته جمعیت با مادر جوان دارای چهارفرزند دیدار کرد.

در این دیدار که با همت مدیر مدرسه و پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) همدان و با حضور و همراهی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان و مدیر موسسه فروغ اندیشه که در زمینه افزایش جمعیت فعالیت میکنند ، انجام شد از این خانواده دغدغه مند و پویا در زمینه افزایش جمعیت، تقدیر شد. 

معصومه ناطقی خمسه، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان تاکید کرد : توجه به دغدغه  خانواده های پر جمعیت و اهمیت دادن به پیگیری مشکلات آن ها از طریق نهاد های مربوطه و تاثیر گذار، نتیجه بسیار خوبی را در زمینه افزایش جمعیت در پی خواهد داشت .

وی تصریح کرد افراد بسیاری هستند که تمایل به داشتن فرزندان بیشتری دارند اما با وجود مشکلات فراوان قادر به فرزند آوری نیستند و قطعا این خانواده ها نیازمند توجه بیشتر و رفع موانع هستند.

در پایان دیدار نیزضمن آرزوی توفیق برای این خانواده هدیه ای از جانب مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان و مدرسه علمیه الزهرا (س) به ایشان اهداء گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha