تاثیرگذاری طلاب خواهر در جامعه در ترویج فرهنگ اسلامی قابل توجه است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه های علمیه برادران استان همدان گفت:حوزه های علمیه، مهمترین مسئله کلیدی برای حفظ مکتب اسلام و جلوگیری از انحراف بوده و حوزه های خواهران نیز مشمول این قضیه بوده و تأثیر گذاری آنها در جامعه به مراتب بیشتر از آقایان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، کادر مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان همدان به مناسبت ایام دهه کرامت با آیت الله موسوی اصفهانی ، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه های علمیه برادران استان همدان دیدار کرد .

در این دیدار آیت الله موسوی اصفهانی اظهار داشت: حوزه های علمیه، مهمترین مسئله کلیدی برای حفظ مکتب اسلام و جلوگیری از انحراف بوده و حوزه های خواهران نیز مشمول این قضیه بوده و تأثیر گذاری آنها در جامعه به مراتب بیشتر از آقایان است.
ایشان با اشاره به روایتی از معصوم (ع) فرمود: وقتی خداوند متعال خیری را برای بنده ای بخواهد، او را فقیه در دین میکند و طلاب عزیز باید قدر این توفیق الهی را بدانند و بعد از تفقه در دین به مسئله خودسازی توجه کنند.
مدیرحوزه های علمیه برادران استان همدان افزود : طلاب باید مراقب باشند تا علمیت آن ها باعث تکبر و خودخواهی نشود و در کنار علم آموزی به فکر تهذیب نفس باشند،تا به نحو احسن و با نهایت تواضع و فروتنی عباد الله را به سمت خدای متعال سوق دهند.

در پایان، آیت الله موسوی اصفهانی فرمود: حوزه های علمیه خواهران باید قدر این انقلاب را بدانند، چرا که از حرکات عظیم حکومت اسلامی ایران ، فراهم کردن شرایط برای تحصیل بانوان در زمینه علوم دینی بوده است و به تبع یکی از وظایف اصلی حوزه های خواهران، تبیین و تحلیل انقلاب اسلامی ایران برای جامعه می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha