فتح خرمشهر ، نمادی از خودباوری، عزم راسخ و اتحاد ملی مردم ایران است

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) همدان گفت:سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ، نمادی از خودباوری، عزم راسخ و اتحاد ملی مردم ایران بر محور آرمان های ماندگار جمهوری اسلامی در برابر هجمه های دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسا نه ای حوزه های علمیه خواهران، مبارکی نوین در مراسم گرامی داشت آزاد سازی خرمشهربا همراهی پایگاه بسیج فاطمه الزهرا (س) اظهار داشت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ، نمادی از خودباوری، عزم راسخ و اتحاد ملی مردم ایران بر محور آرمان های ماندگار جمهوری اسلامی در برابر هجمه های دشمنان است.

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) همدان بازگویی رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس را لازم دانست و افزود: بازگویی غیرت و مردانگی شهدا انگیزه جوانان این مرز و بوم را به حفظ و پاسداری از خاک وطن زنده نگه داشته است، خصوصا در این برهه که دشمنان با انواع ترفندها و راه اندازی جنگ نرم سعی در گمراهی نسل جوان ایران اسلامی را دارد.

مبارکی نوین در ادامه با یادآوری سخن امام راحل درباره فتح خرمشهر که "فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است و خرمشهر را خدا آزاد کرد" ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب ، حکیمانه و با دیدی الهی زمانی این جمله را فرمود که رژیم تا دندان مسلح بعثی با حمایت عمال استکبار جهانی ،پس از 575 روز اشغال خرمشهر و پس از 35 روز مقاومت، در عملیات بیت المقدس آزاد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha