جهاد و تبیین مسئله فرزندآوری از اولویت های طلاب است

مدیر انجمن زنان و خانواده مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر گفت: جهاد فرزندآوری و تبیین این مسئله در جامعه از اولویت های طلاب است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم زینب غفوری، مدیر انجمن زنان و خانواده  مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) پیرامون فرزندآوری این امر را از اولویت طلاب در جهاد تبیین عنوان و بیان کرد: مسئله جوانی جمعیت و فرزندآوری از مسائل مهمی است که در چند سال اخیر به کرات از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است.

وی افزود:  خانواده مهم ترین بنیان جامعه و خانواده پرجمعیت موجب رشد جامعه و افزایش جمعیت جوان کشور که مسلما این امر موجب افزایش نیروی کار فعال و پویا در جامعه و در نهایت موجب پیشرفت در کشور خواهد شد.

خانم غفوری با اشاره به اینکه در  موضوع جوانی جمعیت بانوان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، اضافه کرد: اگر یک خانم با دید جهاد و یک تکلیف الهی به فرزند آوری نگاه کند، سختی های این موضوع برای او شیرین خواهد شد.

وی تصریح کرد: اطمینان به رزاقیت خداوند و توسل به اهل بیت(علیهم السلام) در جهت موفقیت در تربیت دینی مسئله‌ای مهم و کلیدی است که باید در زوجین نهادینه شود و طلاب علاوه بر وظیفه شخصی در زمینه جهاد فرزندآوری در زمینه جهاد تبیین و توجیه افراز خانواده نیز باید فعال و پویا در جامعه حاضر شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha