تربیت نسل راهکاری برای برون رفت از جنگ دشمن است

معاون فرهنگی بسیج زنان کشور در جمع طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع ) یزد، تربیت نسل و مقاوم‌سازی در مقابل دشمن را راهکاری برای برون رفت از این جنگ دشمن خواند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در نشست بصیرتی _ معرفتی که در موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد  با همکاری اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، خانم معصومه حکیمیان با گرامیداشت یاد شهدای فتح عظیم خرمشهر طلاب را به شناخت و شناسایی قدمت و منطقه‌ی عملیاتی جنگ نرم دعوت و جهان را در بحران معنویت ارزیابی کرد که  توسط عده‌ای خاص رهبری می‌شوند.

وی با تشریح دفاع مقدس و وسعت تاریخی آن،  انبیا (ص) پیامبر اکرم(ص) و ائمه هدی(ع) را سردمداران این دفاع و شیطان را فرمانده‌ ارشد دشمن خواند و  در  ادامه ویژگی‌هایی را برای رزمنده این دفاع مقدس برشمرد.

معاون فرهنگی بسیج زنان کشور با اشاره به جنگ هشت‌ساله‌ی ایران و رژیم بعث عراق، آن را جنگ نامتقارنی خواند که باداشتن مبانی محکم، رزمندگان اسلام ذره‌ای از خاک ایران را از دست ندادند.

در ادامه خانم حکیمیان با بیان نقش انگلیس و آمریکا در از بین بردن مبانی جوانان ما، مقاوم سازی مبانی را در ناظر دانستن خداوند، اعتقاد به نبوت و کتاب قرآن و همچنین یاد معاد دانست.

وی با اشاره به فتنه ی اخیر، مغز و قلب جوانان را خرمشهر هایی خواند که باید از محاصره دشمن آزاد شوند  و افزود:  این مهم تنها با  با عملیاتی کردن سه محور احیاء،تحکیم و مقاوم سازی هویت انسانی-دینی و ملی افراد حاصل می شود.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با تشریح محورهای فعالیت یهود در سطح جهانی طلاب را رزمندگان این دفاع مقدس خواند و در آخر تربیت نسل و مقاوم‌سازی در مقابل دشمن را راهکاری برای برون رفت از این جنگ خواند و به طلاب توصیه کرد برای شروع از خود و خانواده آغاز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha