برگزاری دورهمی بانوان حوزوی و دانشجوی اردکانی

همزمان با دهه کرامت دورهمی صمیمانه اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان با بانوان دانشجوی خوابگاه درخشان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فاطمه ابراهیمان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)اردکان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان این خبر و با اشاره به لزوم ارتباط میان طلاب و دانشجویان گفت: این دورهمی صمیمانه همزمان با دهه کرامت و با هدف تعامل  بیشتر و  همفکری طلاب و اساتید با دانشجویان در خوابگاه درخشان دانشگاه اردکان برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعیاد دهه کرامت و میلاد امام رضا (علیه السلام)، مولودی خوانی از برنامه هایی بود که  در این مراسم مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.

خانم ابراهیمیان افزود: گفت وگوی دوستانه میان طلاب و دانشجویان در فضایی صمیمی، برپایی مسابقه و برپایی  سفره نذری از دیگر برنامه های این نشست بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چنین نشست هایی علاوه بر همفکری و تعامل میان این دو قشر، می‌تواند زمینه ساز ایجاد وحدت و توسعه و موجب رفع مشکلات جامعه شود.

شایان ذکر است، این برنامه به همت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان و با همکاری خادم الشهدا و بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان و ستاد امر به معروف شهرستان اردکان اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha