افتتاح کافه نور ویژه بانوان در کرج

مدرسه علمیه کوثر شهرستان فردیس، در راستای امیدآفرینی برای جوانان، کافه نور را در محیطی جذاب و دلنشین جهت گفتگو و دورهمی های دخترانه با هدف ارتقاء فرهنگ و دانش اسلامی- ایرانی و هم ترازی با افق دید شهدا و امام شهدا افتتاح نمود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، کافه نور در محیطی جذاب و دلنشین، در راستای امیدآفرینی برای جوانان در مدرسه علمیه کوثر شهرستان فردیس افتتاح شد.

خانم رضازاده مدیر مدرسه علمیه کوثر گفت: در راستای امیدآفرینی برای جوانان، کافه نور در محیطی جذاب و دلنشین جهت گفتگو و دورهمی های دخترانه با هدف ارتقاء فرهنگ و دانش اسلامی- ایرانی و هم ترازی با افق دید شهدا و امام شهدا در مدرسه علمیه کوثر افتتاح گردید.

وی با ابراز امیدواری برای تحقق اهداف راه اندازی کافه نور اظهار داشت:  ان شاء الله با افتتاح این کافه، بتوانیم ضمن ایجاد فضایی امن و جذاب برای جشن ها و دورهمی های دخترانه، گامی در راستای تحقق رسالت اصلی حوزه های علمیه یعنی ارشاد و راهنمایی دینی جامعه، خصوصا دختران جوان برداریم.

مدیر مدرسه علمیه کوثر در پایان اشاره فرمود: این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز و هیئت همراه، سرکار خانم آقایی مدیر کل امور بانوان استانداری البرز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت اسلام والمسلمین حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس، آقای دکتر فیضی معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس، معاونان و طلاب مدرسه و جمعی از دختران جوان دهه هشتادی برگزار گردید که هر یک از مسئولین توصیه های راهبردی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به جوانان ارائه کردند.

افتتاح کافه نور ویژه بانوان در کرج

افتتاح کافه نور ویژه بانوان در کرج


افتتاح کافه نور ویژه بانوان در کرج

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha