لزوم تهیه بسته‌های معرفتی کوتاه برای نسل جوان/ بانوان مبارزان اصلی عرصه جنگ نرم هستند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: برنامه دشمنان از هم پاشیدن خانواده بوده و یکی از مهم‌ترین رزمندگان این جنگ نرم بانوان بوده و باید نسبت به این موضوع آگاهانه عمل کنیم و بسته‌های کوتاه معرفتی تهیه کنیم تا بتوانیم با نسل جدید ارتباط برقرار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاسمیان در هم‌اندیشی بزرگ آموزشی و معرفتی بانوان مبلغ که صبح امروز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، به اهمیت توجه به جمعیت و فرزند آوری اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مردم تصویری از آینده نداشته و ما تصویر درستی برای مردم ترسیم نکرده‌ایم.

وی تأکید مقام معظم رهبری در مورد تصویرسازی از آینده را مورد توجه قرار داد و افزود: ما نیاز داریم تصویر درست و حقیقی از آینده برای مردم ترسیم کنیم تا بدانیم چه کارهایی برای آینده و فرهنگ انجام دهیم.

استاد حوزه و دانشگاه اتفاقات فرهنگی چند ماه گذشته را خیر دانست و تصریح کرد: فعالیت دشمنان در خصوص استفاده از بانوان یک اتفاق خوبی بوده که سبب شد دغدغه مندان جامعه دینی را نسبت به جریان‌های فرهنگی دشمن آگاه کرده و فعالیت‌های متدین در جامعه آغاز شد.

وی کارهای دشمنان در صدر اسلام در خصوص حجاب را یادآور شد و ابراز کرد: دشمنان با مبارزه با حجاب و خانواده می‌خواهند جامعه دینی ما را از بین ببرند و قرآن جلوی هر دشمنی که در مقابل خانواده باشد را می‌گیرد و همه مدل‌های مقابل خانواده را حرام می‌داند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان تأکید کرد: برنامه دشمنان در فروپاشی خانواده بوده و یکی از مهم‌ترین رزمندگان این جنگ نرم بانوان بوده و باید نسبت به این موضوع آگاهانه عمل کنیم و بدانیم زنان نقش مهم و سختی را تربیت نسل بر عهده ‌دارند.

وی خانواده را مهم‌ترین رکن جامعه دانست و بیان کرد: تمام امکانات جامعه باید در جهت حفظ خانواده باشد و تبلیغ را باید مردم انجام دهند زیرا هر کاری که مردمی باشد موفق بوده و روحانیت در هسته این تبلیغ قرار دارد و تبلیغ باید توسط مردم انجام شود.

استاد حوزه و دانشگاه به تعبیر مقام معظم رهبری در مورد تبلیغ اشاره کرد و گفت: تبلیغ باید مبین باشد به‌طوری‌که هیچ شبه و تردیدی برای مردم باقی نماند و با وجود فضای مجازی عرصه تبلیغ باز بوده و باید از آن استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: دنیای امروز دنیای سرعت و پیام‌های کوتاه و موجز بوده و این نیاز به تسلط ما به این مهارت دارد تا بسته‌های کوتاه معرفتی تهیه کنیم و با نسل جدید ارتباط برقرار کنیم و در ماه محرم و صفر نیز زمینه تبلیغ فراهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمیان در پایان از مبلغان خواست در مراسم عزاداری حضور پیدا کنند و گفت: به‌عنوان شنونده در کنار مردم و در مراسم عزاداری حضور پیدا کنید و برای پیدا کردن اخلاص و نفوذ کلام باید به ائمه اطهار علیهم‌السلام متوسل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha