اردوی تفریحی ورزشی  طلاب و اساتید احمدآبادی به روستای بنادک سادات

اردوی تفریحی ورزشی بنادک سادات با حضور50 نفراز طلاب، اساتید و فرزندان آنها به همت معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد و مجتمع فرهنگی چادرملو برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام رفیعی، کارشناس مذهبی در برنامه کوهنودی طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمد آباد، ضمن بیان فواید کوهنوردی گفت: انسان باید با گردش در طبیعت به نشانه های قدرت خداوند در جهان آفرینش بنگرد و در آفرینش جهان پیرامون خود، تفکر و اندیشه نماید  تا آیات حق  و آثار قدرت الهی را مشاهده نماید و خدا را بهتر بشناسد.

وی در ادامه به بیان عوامل کفاره گناهان پرداخت و تصریح کرد: بیمار شدن مؤمن در دنیا، نعمت و خیری است که خداوند به او ارزانی می دارد چرا که درد و تحمل درد، پاک کننده گناهان است  و طبق روایات، شیعیان مبتلا به دردی نمی شوند، مگر به دلیل گناهی که در گذشته از آنها صادر شده است، آن درد هم پاک کننده و تطهیر آن گناه است.

حجت الاسلام رفیعی افزود: حسن خلق و خوش برخوردی با دیگران، مصافحه کردن و دست دادن دو مؤمن با هم ، خدمت به پدر و مادر خصوصا مادر و صلوات بر محمد و آل محمد، باعث آمرزش و کفاره گناهان می شوند، همچنین صله رحم که باعث تقویت پیوندهای خانوادگی و فامیلی می باشد ، اهمیت ویژه ای در اسلام دارد و باعث پاک شدن از گناهان و محبوب شدن نزد پروردگار می شود.

گفتنی است پخش فیلم، کوهنوردی،اجرای مسابقه و تقدیر از برگزیدگان، اقامه نماز جماعت، همخوانی سرود توسط کودکان و بازیهای ورزشی از دیگر برنامه های اجرا شده در این اردو بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha