سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به استان کرمانشاه

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به همراه تعدادی از معاونین به استان کرمانشاه سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به همراه هیئت همراه، از مدیریت استانی حوزه علمیه خواهران کرمانشاه بازدید و با کارکنان آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که طی نشستی در ساختمان مدیریت استان کرمانشاه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین پیام عبدالملکی سرپرست حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به مدیر مرکز و هیئت همراه به ارائه گزارش مختصری از وضعیت استان پرداخت.

سپس گزارش فعالیت های انجام شده در معاونت‌های استان به صورت کلیپ به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در این جلسه گفت: مردم خوب و شریف استان کرمانشاه از دیرباز ارادت و سرسپردگی خود را از طریق موقوفات، به ساحت مقدس ائمه معصومین و به خصوص امام حسین (علیه السلام) اظهار کرده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد از ظرفیت‌های خوب خواهران استان، در راستای گسترش فعالیت های اسلامی و تعمیق مباحث مربوط به شریعت و مذهب استفاده کرد.

دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نشست با هیئت امنای مدارس علمیه استان، اساتید و مدیران مدارس، مبلغان، طلاب و نهادهای همسو با حوزه علمیه خواهران از دیگر برنامه های سفر استانی مدیر مرکز و معاونان همراه است که طی امروز و فردا انجام می شود.

سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به استان کرمانشاه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha