برگزاری طرح معرفتی "از نینوا تا شام" در مدرسه علمیه فاطمیه کرج

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه کرج گفت: طرح «معرفتی از نینوا تا شام» با محوریت شرح زیارت عاشورا همزمان با ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع)، در مدرسه علمیه فاطمیه کرج برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، زهرا سید میرزایی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه کرج اظهارداشت: طرح معرفتی "از نینوا تا شام" با محوریت شرح زیارت عاشورا  توسط کانون قرآنی نورالثقلین مدرسه، همزمان با ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام، برای طلاب و عموم مردم اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه کانون نورالثقلین در زمینه اشاعه معارف اسلامی، فعالیت می نماید تصریح کرد: ایام محرم فرصت مناسبی جهت نشر معارف و فرهنگ حسینی است و شناخت معارف زیارت عاشورا و تبیین آن می تواند گام موثری در جهت معرفت افزایی حسینی باشد که این مهم از رسالت های کانون نورالثقلین است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه کرج، در مورد جزئیات طرح افزود: مسابقه شرح زیارت عاشورا، در قالب طرح از نینوا تا شام اجرایی شده و منبع مسابقه، شرح روزانه ای است که توسط استاد حوزه، در کانال نورالثقلین مدرسه بارگذاری شده و به مدت چهل روز در کانال نورالثقلین مدرسه به آدرس: https://eitaa.com/noorosaghlain_fatemiyeh در دسترس است.

 سیدمیرزایی همچنین در خصوص مخاطبین طرح گفت: این طرح عمومی است و عموم مردم می‌توانند در مسابقه شرکت نمایند. ایشان در پایان اشاره نمود، زمان اجرای مسابقه، اربعین حسینی می باشد و علاقمندان می‌توانند با ارسال پیام به آیدی: @Mostajirozahra در پیام رسان ایتا، برای شرکت در مسابقه ثبت نام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha