فرزندان از ابتدا با رفتارهای دینی و آموزه‌های اهل بیت(ع) آشنا شوند

استاد مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک با بیان اینکه برخی آیات قرآن با رویکردی روانشناسانه در زندگی بشر نقش هدایتگری دارد، گفت: آموزش رفتار دینی و آموزه‌های اهل بیت(ع) باید از همان ابتدا در زندگی فرزندان صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، صبح امروز نشست تربیتی فرزندان قرآنی و صالح ویژه بانوان کارمند و همسران کارکنان شرکت آب و فاضلاب با حضور خانم معصومه فتحعلیان استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک در این مدرسه برگزار شد.

فتحعلیان در ابتدا ضمن بیان نقش و اهمیت قرآن به عنوان راهنما در تربیت فرزندان به خصوصیات دوران بلوغ و اهمیت این دوره در زندگی آینده فرزندان، اظهار داشت: یکی از امتیازات و ویژگی‌های قرآن مجید این است که خود یک کتاب تربیتی است که همه آیات آن، به طور مستقیم و غیر مستقیم در مقام تربیت انسان و در رده‌های مختلف سنی، از کودکی تا کهن سالی می‌باشد.

 استاد مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) با بیان اینکه برخی آیات قرآن با رویکردی روانشناسانه در زندگی بشر نقش هدایتگری دارد، عنوان کرد: آموزش رفتار دینی و آموزه‌های اهل بیت(ع) باید از همان ابتدا در زندگی فرزندان صورت بگیرد.

فتحعلیان خاطرنشان کرد: پدر و مادر و مربی کودک می‌توانند با به‌کارگیری روش‌های اسلامی ‌از بسیاری از مشکلات اخلاقی و مفاسد در جامعه پیشگیری نمایند و زمینه‌های موفقیت فرزندان خود را در تمامی ‌ابعاد زندگی فراهم نمایند.

فرزندان از ابتدا با رفتارهای دینی و آموزه‌های اهل بیت(ع) آشنا شوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha