خبرنگاران افسران رسالت امید آفرینی در کشورند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: 17 مرداد روز خبرنگار است و اگر خبرنگار متعهد باشد یک عنصر سازنده است، خبرنگار متعهد یک عنصر مؤثر در حرکت و پیشرفت است خبرنگاران افسران رسالتِ امید آفرینی در دل مردم و جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفتگو با پایگاه خبری و رسانه حوزه های علمیه خواهران، با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت شهدای این روز خصوصا شهید محمود صارمی گفت: یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار عرصه ی خبر در سراسر جهان اسلام خصوصا ایران و کشورهای حوزه مقاومت از جمله فلسطین و لبنان و سوریه و عراق را گرامی می داریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: 17 مرداد روز خبرنگار است و اگر خبرنگار، متعهد باشد یک عنصر سازنده است، خبرنگار متعهد یک عنصر مؤثر در حرکت و پیشرفت است و خبرنگاران افسران رسالتِ امید آفرینی در دل مردم و جامعه هستند.

وی افزود: در این جنگ نابرابر رسانه ای غربی علیه مردم ما، رسانه ها و خبرنگارهای ما باید آرایش جنگی بگیرند، الآن دوباره دشمن قصد توطئه دارد و در سالگرد اغتشاشات بنای این را دارد که جو کشور را ملتهب کند، رسانه ها و خبرنگاران ما با هم افزایی در برابر این هجمه رسانه ای عجیب غربی آرایش جنگی بگیرند و با هم تعامل داشته باشند، امید آفرینی کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید در برابر دشمن با برنامه ریزی درست مقابله کرد، گفت: رسانه های غربی علیه تمام هستی این مردم، دین مردم، فرهنگ مردم، آب و خاک و منابع این کشور چشم طمع دارند و ما باید با برنامه ریزی صحیح و  هم افزایی، اتحاد، کار جهادی و استقامت بر روایت دشمن غلبه کنیم و در این میدان باید مقابله به مثل داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه خبرنگاران ما باید روایت اول و صحیح از پیشرفت ها را داشته باشند، گفت:  این که چه کسی روایت اول را در اتفاقات بگوید امروز در دنیا خیلی مهم شده، خبرنگارها و رسانه های ما روایت اول صحیح را بیان کنند، کار حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) که قهرمان جهاد تبیین است الگوی ما است، او یک نفر در این میدان نابرابر ببینید چه کرد بادشمن و او الگوی ما و خبرنگاران ما باید باشد.

حجت الاسلام والمسلیمن اسماعیلی در پایان با توصیه به خبرنگاران مبنی بر ذکر پیشرفت های نظام در کنار کاستی ها، بیان داشت: در کناره مطالبه به حق کاستی ها ، ما کاستی هایی داریم و درست است مطالبه کنند اما در کنار این کاستی ها پیشرفت های کشور را هم بگویند، اگر در عرصه ای جلو رفتیم این را هم به مردم بگویند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha