لزوم آموزش هنر و مسئولیت‌پذیری به نوجوانان در کنار آشنایی با محیط حوزه در تابستان

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان با تاکید برآموزش هنر و مسئولیت‌پذیری به نوجوانان گفت: یکی از  شیوه های جذب نوجوانان به مسائل دینی و محیط حوزه، برقراری ارتباط مستقیم بوده و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص بهره‌مندی از هنر برنامه‌های هنری برای نوجوانان در مدرسه علمیه فاطمه زهرا(س) برگزاری شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، فاطمه ابراهیمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران  گفت: یکی از  شیوه های جذب نوجوانان به مسائل دینی و محیط حوزه، برقراری ارتباط مستقیم بوده و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص بهره‌مندی از هنر برنامه‌های هنری برای نوجوانان در مدرسه علمیه فاطمه زهرا(س) برگزاری شد.

وی با اشاره به اینکه  هنرمندی زنان ومادران در خانه و خانواده بسیار  اهمیت داسته  و شایسته است دختران را از همان سنین پایین با پذیرش مسئولیت و هنری مفید آماده حضور فعال در جامعه کنیم، افزود : کلاس‌های هنری  به ویژه شیرینی‌پزی با استقبال بی نظیر دختران طلاب قرار گرفت به گونه ای که ظرفیت کلاس در همان هفته ابتدایی تکمیل شد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان  ادامه داد: دختران در کلاس‌های هنری همچنین با حس مسئولیت پذیری، مشارکت و همکاری، کمک و همراهی با مادرها و استفاده بهینه از وقت آشنا شده و در نشست اختتامیه خانم مریم شیری مباحث مربوط به ماه محرم و آداب معاشرت با خانواده  را در قالب محتوای جذاب و مسابقه بیان کرد.

ابراهیمیان در پایان خاطر نشان کرد: آشنایی دختران با محیط و فضایی صمیمی حوزه علمیه با استفاده از آموزش هنر، از ثمرات برگزاری کلاس‌ها بود به گونه ای که برخی از آنها تمایل خود را  به حضور در مسیر طلبگی اعلام می‌کردند.

لزوم آموزش هنر و مسئولیت‌پذیری به نوجوانان در کنار آشنایی با محیط حوزه در تابستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha