بررسی احکام ویژه آرایش‌های نوظهور

جلسه آشنایی آرایشگران با احکام شرعی آرایش های نوظهور در محل اتاق اصناف اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مریم جبلی نائینی، مدیر مدرسه علمیه خواهران خواهران فاطمة الزهرا(س) نایین در جلسه آشنایی آرایشگران با احکام شرعی آرایش های نوظهور به تبیین لزوم یادگیری فقه آرایشگری برای بانوان آرایشگر پرداخت و اظهار داشت: باید با نصب احکام آرایش‌های نوظهور در محل آریشگاه، بانوان را با فقه آرایشگری آشنا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران خواهران فاطمه الزهرا(س) نایین در ادامه با بررسی نظرات مراجع عظام تقلید به بیان احکام اکستنشن مژه، تتوی ابرو و کاشت ناخن پرداخت و افزود: با توجه به رواج کاشت ناخن در بین بانوان خصوصا قشر جوان با تکیه بر روایات باید آسیب‌هایی که کاشت ناخن به سلامت دین و دنیای فرد وارد می کند را بیان و به جامعه آگهی بخشی کنیم.

جبلی بیماری های قارچی و باکتریایی، عدم امکان جذب ویتامین D، افزایش احتمال بروز سرطان ریه و پوست در اثر انتشار گاز ناشی از مواد شیمیایی را بخشی از آسیب‌های ناشی از آرایش‌های نوظهور دانست و بیان کرد: با کاشت ناخن وضو غسل باطل می‌شود که در نتیجه عبادات باطل خواهد شد.

جبلی در پایان ضمن توصیه به آرایشگران بر رعایت احکام شرعی در آرایشگاه ها تصریح کرد: آخرت خود را با درخواست‌های غیر شرعی مراجعه کنندگان تباه نکنید و با بیان احکام مربوطه آنها را متقاعد کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha